23 Ocak 2022 Pazar






p e t e k   s i n e m   d u l u n

m a n e v r a   a l a n ı







    Öfkeme sarıldım. -bir süre- 

    haklıydım. -bir süre- 

    tutunduğum öfkemi sevdim. -bir süre- 

    Öfkemden güç aldım. -bir süre sonra-  

    Öfkeyi tutamadım. -bir süre sonra-  

    Öfkeden korktum. -bir süre sonra- 

    Bırakmaya karar verdim. -bir süre- 

    Öfkeden ileride ne var diye düşündüm. -bir süre sonra- 

    Görmezden geldim. -bir süre sonra-  

    Esnedim mi, gevşedim mi? 

    -bir süre- Öfkeyi alt etmeyi denedim.

    -bir süre sonra- bir sürü döngüsellik farkettim.

    Taşlaşmış duyguyu kırmak zaman ve emek istiyor.



                                                                                        p. s. d.



            

n o D 28, ocak 2022


kapak resmi: songül girgin

 

kapak tasarımı: uygar asan


 

isbn: 978-605-70173-3-8

 

basıldığı yer: 

cemil ozalit , göztepe / istanbul

matbaa sertifika no: 47105

 

grafik uygulama: aygül aydın

 

petek sinem dulun, manevra alanı

toplam 333 adet basılmış, tamamı numaralandırılmış, 

ilk 11 kopya satış dışı tutulmuştur.

 

kitabın ölçüleri ve sayfa sayısı: 

14.8 x 21 cm

44 sayfa

 

iç kağıt / ege kağıt:

350 na 120, 120 gr.

ln 152, aydınger, 112 gr.

 

kapak kağıdı / ege kağıt:

350 na 200, 200 gr.

 


 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder